Eclipse

Tro det eller ej men jag ska snart iväg och möta upp min vän Ursula, vi ska titta på den nya Twilight-filmen Eclipse. Kan inte förstå att jag går och ser filmen, på självaste premiärdagen, haha. Det kunde inte du gissat heller antar jag? Vad gör man inte för vänner

Har dock såå ont i magen just nu så de känns som jag vore gravid med Edwards bebis. Damn! (alla som läst böckerna fattar feelingen) Undrar vad som skulle hända om jag spontant skulle resa mig upp, reka och utbrista "He made me pregnant!!" i biosalongen. Haha låt oss inte ta reda på det med tanke på 1) Ursulas skam och ånger för att hon bad mig gå med henne 2) Eh - mitt liv?? De e Twilight vi pratar om OK folk e besatta...

För er oinsatta bjuder på jag den officiella trailern;


Skriver mer om kvällen senare...
Och juste, jag e asgrinig. Jag har urinvägsinfektion, jag vill nästan slå sönder någonting så mycke tär de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0