Genuint trött

Wao asså jag skulle verkligen inte jobba den här helgen egetligen... är så fruktansvärt trött! Har flyttat heela dagen också. Jättefin lägenhet, men han som hade den innan misstötte den verkligen! De va så jävla äckligt så de hade kunnat vara med i rent hus-programet, blää! Men jag och mamma har städat heela dagen, flyttat möbler och ställt ut ljus, blommor mm. Vill egentligen tillbaka dit redan ikväll men ska upp och jobba heela dagen imorgon, så jag sover hos mamma och pappa för att "tjäna tid".

Orkar inte alls jobba imorgon men jaa... vi får se hur de går känner jag! På onsdag drar iaf jag och broshan till London och då ska vi bara ha de bra, äta gott och shoppa massvis

Ska bli såå skönt att komma hem från jobbet, till sig själv! På måndagen ska jag bara jobba hemmifrån, åka och handla för att fylla min kyl osv. Tänkte spendera förmiddagen i Danderyd centrum, de e de närmaste centrumet från mig, i alla fall om man åker kommunalt. Var länge sen jag var där så de ska bli kul att åka dit.

Nu ska jag bara... dega, se på film kanske. SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0