Riga

Heej!
Nu åker jag snart till jobbet för att sen bege mig av mot Frihamnen med mina ungdomar - därifrån bär det av till Riga! Det känns nästan som en slags semester, även om ansvaret är överhängande. Utomlands med ungdomsgrupp, de e klart de e lite ner vöst och man ber för att allt ska gå bra... men de e klart att de kommer! Vi e världens bästa crew typ!

Kommer tillbaka på lördag morgon. Har mobilen med mig om ni vill nå mig, men svarar nog ganska sällan med tanke på kostnaderna. Vi hörs och ses folks, ha de så bra i Sverige!

Juste, tänkte passa på att bjuda på en bild från min senaste plåtning, som en slags påminnelse om att jag ÄR odödlig

                                        
Börje = coolaste fantasyfotografen ever!
Visst ser jag läskig ut?^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0