Sjukling

Har inte haft ork att uppdatera bloggen på  senaste... har varit så trött så jag nästan känt mig packad, alternativt grovt bakfull. Världen har gungat fram som i en båt och jag har växlat mellan att vara apatisk och superflamsig, och jag minns ovanligt lite från gårdagen...

Dock har min kropp tagit till med hårdhandskarna för att få mig att lugna ner mig. Är väldigt hes och är svullen i nacken i någe slags... nånting som sitter där, haha, och fick urinvägsinfektion igårkväll... Så idag va de bara att susa ner till läkaren och få medicin. Känns skönt att sova - delvis för att de e de jag behöver för att krya på mig, delvis för att jag inte känner mig kissnödig då^^ Tur att man har laptop så man kan ha den på toa, haha- ångest!

Vet inte mer vad jag ska skriva, min dag kommer förbli händelselös. Ska försöka meditera lite snart... imorgon blir det jobb igen hoppas jag verrkligen (!!!) de där medicinerna brukar hjälpa ganska snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0