Stök

Massa stök på jobbet idag... har dock varit en otroligt effektiv dag med. Har klarat av massvis med saker, känns jätteskönt. Mestadels har jag gjort saker som egentligen inte ligger på mig, men jaa... med facit i hand så känns det nog ändå hyffsat skönt att "städa" efter andra, man får igen allt när man ser ungdomarnas glada ansikten och trevliga kommentarer. De betyder typ Allt i dehär jobbet

Har packat lite nu när jag kom hem... småkraffs som ska med till lägenheten för att få de lite mer hemtrevligt och mysigt. Än så länge har jag hunnit packa ner ljus, porslin, ljushållare, min Dracula-bok... Ska packa ner lite filmer också tänkte jag. Och fler böcker sen... får se lite vad som får plats och så...



Såhär ser trötta jag ut efter en lång dag fylld av möten... men wao klockan va typ 20 i 8 och de e så pass ljust, visst är det härligt hörrni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0