"Strand"

Var i nya lägenheten idag... yey!
Skufade in lite saker... tyvärr var killen som hade lägenheten före mig riktigt jävla dålig på att städa, så ehh... på lördag är det stora städdagen för mig, kan inte leva med att bo sunkigt, jag avskyr de!

Nu är det i alla fall lite ombonat med blommor, ljus, handdukar mm. På lördag kommer möblerna, så då kommer allt bli klart och fint!

Nu ska jag nog bara... ta de lugnt en stund. Har tränat och duschat. Lite senare tänkte jag och några vänner ta ett glas vin vid något slags vatten. Vägrar skriva strand eftersom de bara är grus, äckel och vatten man inte kan bada i pga alger. Men jaa - de som en gång var en grusstrand vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0