Ta hand om sig själv

God kväll onlinefolks!
Hoppas allt e bra med er... själv sitter jag och chillar ner framför minipcn i min tältsäng i flickrummet hemma hos mamma och pappa. Sover här inatt, ska upp imorgon och besöka min muskelterapeft och få en behandling. Tänkte även sola och springa lite andra ärenden.

Har tagit en lång dusch och rakat benen och smort in mig, verkligen jätteskönt. Även om jag känner mig väldigt hemma i mitt hem och jag älskar att duscha där, så kan jag inte neka till att de e något visst med golvvärmen, takduschen och bastun. På någe vis känns de redan lyxigare, nu när man inte alltid duschar så.

Försökte faktiskt ta en bild på mig via webcamen på laptopen - men de ville sig inte. Ljuset blev helt fucked mörkt, man såg mig knappt, haha^^

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0