Tjejkväll + Aquaman

En fördel med stora fönster är att de e mycke enklare att vakna tidigt när de e ljust ute... ska dock fortfarande skaffa gardiner, bah, de ser för underligt ut helt utan.

Godmorgon btw!

Igår var en härlig dag, om än lite hjärndöd! Var så utmattad efter förra veckans jobb så jag kände mig lite nollad i skallen to be honest. Ont i kroppen hade man också, haha. Åkte iaf till ett centrum som ligger nära mig, handlade en sittpuff på Åhlens och lite mat. Svårt att handla med tanke på att jag inte kommer hem förens på lördag nu, kunde inte köpa någonting som riskerade att bli dåligt. Bah!

                                               

Min outfit igår, sweet va?
Sen åkte jag hem, lämna stuffet och åkte in till stan igen. De e verkligen skönt att bo bara några minuters färdväg från Östermalmstorg-stationen, speciellt nu under sommarmånaderna då man lätt kan gå av där och vandra mot centralen via tex. NK eller Hötorget, jättemysigt

Sen på kvällen fick jag ett besök av hon jag hyr lägenheten av, och sedan tjejligan no 1^^ Vi drack te, åt sparrissoppa (ni ska bara veta hur skillad jag ÄR på att få pulversoppor att smaka Bra haha) Vi snackade massa girltalk som jag inte tänker delge här, och vi paxade också superhjältar. Vet inte riktigt varför, men jag har iaf pax på Aquaman, de e en snubbe som kan andas under vatten totaly, kan telepartera med alla vattendjur och dom lyder honom. Han e kung av någe slag, men minns inte vart. Han kan andas i land men måste va i kontakt m vatten minst en gång i timmen annars torkar han ut. HAHA - han kan få delfiner att hoppa grovt högt, därav e han cool och jag har paxat honom - så nu vet alla^^


                    

En liten bild från igår på lägenheten. Visst ser de mysigt ut?

Idag ska jag jobbajobbajobba. Känns de OK att gå upp typ 3 timmar innan du ska jobba fast du gick up typ 1 timme innan när du bodde hemma? Jaa! De e lätt värt all frihet och... tystnad! Jag verkligen älskar min lägenhet, de e så lugnt och fridfullt, på många olika vis

Däremot så måste jag verkligen ta med mig "helping hands"-krämen från Lush. Mina händer håller typ på att torka ut av all handdisk.

Neej nu måste jag städa upp här och packa med mig lite av de jag ska ha i London, åker ju imorgon, sover hemma hos mammi inatt, slutar jobba så sent...

Hoppas du får en underbar dag


Kommentarer
Postat av: F R I D A ♡

Fin blogg!

2010-06-08 @ 19:24:36
URL: http://stylebyfrida.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0