Skor och Ernst

Twitter och Facebook sabbar mitt bloggflow^^

Sitter och chillar ner efter dagen och helgen med ett stort glas semesterte som jag fick i "inflyttningspresent" tidigare. Tänkte ta hand om lite business först och sedan... hänge mig åt spa-treatment med spikmatta, avslappningsmusik, meditation, te, doftljus, rökelser, cocoabutter - you name it!

Var i Tensta och Kista idag med brudarna, de har varit en jättehärlig dag, känns som jag varit ute och solat typ! Såå vad finns de att skriva... hmm. Midsommar va trevligt, tyvärr skar jag mig djupt i fingret, de blev verkligen skitäckligt och mamma sa att vi skulle åka in å sy annars kunde huden få för sig att ruttna. Whatever tänkte jag snörde ihop de - de verkar ha gått bra, delen verkar växa fast igen. Dock har jag ett otrooligt paket på fingret, de e så stort och markant så de är som en person. Vi har döpt honom till Ernst. Han e retig men väldigt trevlig, alla verkar gilla honom =)

                           
Har köpt skor idag i Kista, kom faktiskt att tänka på att fota dom, och passade på att fota skorna jag köpte i Riga med, have a look;

Superlegs - yeey!!

Synd bara att Ernst sabbar för mig när jag ska typ... raka benen, duscha över huvud taget, diska, skriva på datorn, yuup kanske mycke. Tänk vad ens pekfinger gör liksom. Idag är första dagen då han inte varar och har sig så man kanske vågar på sig en dusch utan att va livrädd för att blöta ner högra pekfingret??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0