Cougar Town



Nån som såg Cougar town på 5an efter Desperate housewives??
Jag gillart! Faktum är att det blev igårs riktiga anledning till att jag satte mig framför tvn... tyckte inte DH levererade... riktigt synd - men vad gör de när Cougar town kom efteråt? De va ju underbart

Att dessutom ursnygga milfen Courtney Cox har huvudrollen gjorde bara allt bättre^^ De fick mig att fundera dock... kring livet. Vad som ska hända. Vart och hur kommer man vara när man själv börjar bli närmare 50? Ens 40? Ens 30??

När jag funderar kring detta ser jag en klar bild av mig själv... first off kommer jag ju alltid vara råsnygg! (den som tvivlar e bara avis^^) Sedan kommer jag vara en karriärskvinna... beroende på vilken ålder jag pratar om så varierar karriären något... jag tror inte att jag kommer hålla på med min popstjärne-karriär när jag är typ 50... lite småskumt faktiskt... kanske att jag blivit skådespelerska istället? Eller blivit delägare/vd för något entertainment-företag, driver ett modehus, alt. exlusiv nattklubb, eller att jag helt enkelt mest cashar in via diverse parfymer, underkläder/kläder och liknande jag startat under min tid som artist och bara mest glider omkring på mingelfester, yoga-pass mm. Förmodligen sysslar jag fortfarande med musik på något vis, tex. skriver, är manager eller slagit mig tillbaka och lirar blues i någon rökig klubb i Memphis^^

Jag kommer förmodligen fortfarande vara lika förtjust i kavajer som nu - men bära dom med mer pondus. Folk kommer tro att jag lyft mig medans jag fnissande kommer veta att mina fina ålderstecken är en kombination av otroliga gener (tack mamma och pappa!!) ett sunt levt liv och en bra anti-age-kräm


Flera personer har sagt att jag påminner om bland annat Christina Aguilera och Holly Madison - 2 ruggigt bra exempel på sexiga 30-taggare! Vet inte exakt hurvida jag håller med eller inte- men de e klart jag ser en del likheter (hårfärg-och-längd, liten näsa, har både över och underläpp osv) 

Oavsett - så gör jämförelsen att jag känner mig tämligen lugn över mitt utseende - ingen åldersnojja här inte (inte än iaf hahaha)

Egentligen så är det bara en gåta om min framtid som jag inte alls kan se klart... familjen? Hur ser den ut? Har jag barn? Har jag en karl/kvinna? Kanske att jag en dag ser tillbaka på alla mina funderingar och skrattar åt hur jag upp i 22-års ålder inte hade börjat få alla dessa... moderskänslor, eller iaf längtan, inte ens lite - kanske att de bara ramlar ner en dag och sedan blir så naturlig som att den alltid varit där?? Kanske... kanske inte. Oavsett så förändrar denna ovisshet inte den övriga framtiden jag tippar för mig själv- kasnske får slå av något på takten ifall man skulle få ett eh- barn, å så... but pretty much still the same...

Tänkte iaf igår när jag såg Cougar town att om jag skulle va singel och äldre - skulle jag lätt ge mig ut hänsynslöst och jaga lammkött - why the -öh- inte?? Can't see any wrong with thaat... jag menar när yngsta parten fyllt 25 ok alla är vuxna släpp de?? Kind of...

... och shit jag ska don't even go there - att tänka på vad för stackars karl som en dag skulle matcha mig på det viset så att det är den här forvever-kind-of-love... wao finns de nån sån? Jaa absolut - men hur fan e han??

Ah - jag älskar livet!!
Så fullt av överraskningar... hela tiden, varje dag... åh va jag älskar de! De känns så spännande... att inte veta allt sånt här... ih! De enda jag egentligen vet på riktigt - de e ju att det blir bra. Allt blir till det bästa. Det är jag heeeelt övertygad om och säker på, och därför... finns det ingen anledning till att oroa sig för någonting! Allt i mitt liv kommer bli exakt som jag vill, allt kommer bli till ultimat tillfredsställelse för mig


Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

2010-03-03 @ 13:02:59
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0