-

... en dag ska jag fan lära mig en hel låt på piano. Jag ledsnar alltid... det går inte tillräckligt snabbt och då känns det ineffektivt. Hah damn... inte konstigt att jag aldrig kan lära mig spela piano. Bah!

Jag har sånt Remember me-sug så ni kan inte ana... jag känner mig rastlös... och har tråkigt. Mööh... kanske ska titta lite på tv eller något? Känns skumt bara att titta på något annat än Remember me när jag har abstinens... men jaa - de går väl över. Kanske att man ska ta och see... vad vet jag. Nån gammal film man inte sett på länge. Hm... eller så går jag bara och tränar och duschar, jaa de e nog bättre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.movies-links.tv/movies/remember_me/

2010-05-19 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0