Äntligen en liten paus

De har hittils varit en ganska tung vecka... bööh! Massa jobbiga möten jag bara velat... försvinna ifrån för att vara helt ärlig. Så mycket negativ energi - turen börjar äntligen vända känner jag!

Har varit på jobbet idag... mest möten. Har varit mycke på jobbet hela veckan, därav bloggtorkan! Men de har varit roligt också. Har som vanlgit träffat de underbaraste tonåringarna i världen


     

Ska iväg och fortsätta fixa lite nu... tänkte gå ut ikväll, och innan dess tänkte jag förbereda lite inför min lillebrors student, och färga håret och lite sånt. Juste btw så har mitt jobb köpt in en elcykel till pastoratet - jag har testat den och jag säger bara: Den är huur cool som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0