Beställning

Har varit på stan och chillat med Emma idag - huur mysigt och trevligt som helst! Stockholm vaknar och lever verkligen på sommaren

Jag så fu**ing ont i magen just nu så jag tänkte fatta mig kort, jag har kommit på att jag nog ändå skulle kunna uppskatta en dela-filt-vän i mitt liv just nu. Ni vet en person som man har en lite extra relation till. Inget uttalat, inga titlar, inget seriöst, men ni vet en person man kan vara mysig med, på ett ohämmat otvingat vis. Jag skulle nog ha tid och lust att bara... lära känna en ny person. Som en vän - som man gör roliga saker med och så. Sen får det gärna utvecklas till att man delar filt på fest/kan sitta i dens knä, kanske festhångla lite med då man är på det humöret^^

En intressant attraktiv person

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0