"But don't let 'em say you ain't beautiful"

Ok som vi alla uppmärksammat denna natt är att jag och Eminem har fått en ny gnista i vårat långvariga förhållande, so glad it happend

Tänkte gå och sova, men så kunde jag verkligen inte... så jag tänkte, vad ska jag göra nu, så gick jag in på Eminems hemsida, och bara... klickade runt, tagit igen massa saker jag kind of missat. Jag har hållit koll men inte med hjärtat och själen. Nu har jag funnit honom igen, på riktigt

Han släpper ju nytt album i sommar, 22 juni (wao visste ju att detta skulle bli ett bra skivår, både Christina och Eminem, nu fattas bra Justin!) Som ni märkt har jag redan länkat 2 av hans låtar i mina tidigare inlägg^^ Tänkte också passa på att posta hans "Not afraid" här som e hans nya singel;


Och när jag ändå är igång bjuder jag på en halvgammal video från hans låt "Beautiful". Tog mig aldrig riktigt tid att lyssna igenom Relapse på riktigt eftersom jag inte var någe jättefan av singlarna, förutom kanske 3 a.m.



"I almost feel like I gotta check the temperature in the room
Just as soon as I walk in
It's like all eyes on me
So I try to avoid any eye contact
Cause if I do that then it opens a door to conversation
Like I want that...

They can all get fucked- just stay true to you
But don't let 'em say you ain't beautiful"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0