Dagen

Heej!

Jaa... idag. Är det varmt!
De e så ångest när man inte vet vad man ska ha på sig - för stunden trivs jag bäst i typ... underkläder! De e ju som att man vill gå naken, men de e olämpligt och skumt... dessutom olagligt att göra de in public. Wtf? Jag förstår iof - de vore ofräsht på typ ica och så... men ändå, va ska man göra liksom? Jag ska göra kläder med inbyggd ACC eller någe^^

Här e btw 2 bilder från gårdagen på stan med Emma - hur mysigt och fint som helst!

Under dagen tänkte jag nog jobba lite, såklart, har grupp ikväll, de kan man inte svika! Sen ska jag luncha med Phiona, och eventuellt köpa på mig strumpbyxor. Jag hatar hur de sitter över rumpan och snippi, men wtf jag känner mig naken när jag går barbent med shorts, och mina leggins ger en ångest-skarv vid fötterna där man måste övergå till strumpa... så vad gör man??

Mår illa och får ont i magen typ hela tiden... delvis har jag kommit på vad för typ av dålig period jag är inne i, och vad som hjälper, så snart kommer de gå över... + att jag tror att jag fett lätt blir uttorkad och får lite värmeslags-aktigt av solen... Såå - jag blir bättre när jag dricker massa vatten och sen äter lite chips eller någe annat som innehåller väldigt mycket salt! De känns jätteskönt, kom på de igår, att de hjälper bra, så ska försöka ha med mig lite chips å knapra på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0