Grillning på G

En av fördelarna med att bo i villa är friheten det innebär med en egen tomt man kan fylla med precis vad man vill. Tex som nu när lillebror föreslog att man skulle grilla korv till lunch, why not liksom?? Min brosha brukar vara husets grillmaster, men jag fick under en kort stund vikariera med att tända grillen. En baggis i jämförelse med att lajva^^

Blev så fascinerad av att titta på elden så jag var tvungen att ta ett kort... det är verkligen intressant att titta på eld, eller vad tycker ni? Tog också en egobild, men jag såg så nördig ut så jag inte tänkte lägga upp den, haha, men sen tänkte jag "wtf... de e ju faktiskt så jag ser ut" haha^^

Nu e de mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0