Helgen

Hej hej!
Helgen har varit heelt underbar!

3 av mina absoluta favoritbabes har fyllt år, eller jaa två av dom iaf, men alla tre har firats!

Emma hade fest på fredagen, de va jätteroligt. Har faktiskt saknat hemmafester lite kom jag på... de e underskattat att sitta på altaner med lite rödvin...

Blev kanske något dräggig men wtf... de e hemmafest känner jag, de e så otroligt roligt att bara balla ur då och då^^

På lördagen bar det av till Karlstad till andra Emma, för att fira hennes b-day! Hon hade Tim Burton-tema och jag klädde ut mig till Corpse bride.

De va också en väldigt lyckad fest om jag får säga de själv

Igår va de spa-party för Phiona som fyllde 20. Yeeey! De va också (inte helt otippat) jättemysigt och roligt! Har inte varit i en simhall på  e v i g h e t e r!

Och idaag... tar jag det bara lugnt och njuter av det fina vädret!


Kommentarer
Postat av: Emma

Uuuhrgh, dåligt av mig att dricka så onödigt mycket bara. Annars var det jättetrevligt <3

2010-05-17 @ 18:06:35
Postat av: Cc

tja! ja ska va corpse bride nu under halloween, o har en fråga..kransen du har på huvudet vart har du hittat den, o sj kläderna?

2010-10-15 @ 11:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0