"I'm awesome"

Pressmeddelande: I'm awesome, and my life is awesome!

Bild från gårdagens besök på Party MC. Finns på FB också - men med röda ögon och mindre kontrast... stör mig så extremt på röda ögon så jag kunde inte låta bli att ta bort dom, haha^^

Har varit på personalfest hela eftermiddagen, vi har ätit på Jensens steakhouse på Sveavägen, och gått på en föreställning på Odenteatern. Det har varit väldigt trevligt tycker jag- kändes ärligt trevligt!

Känns lite småträligt att man ska jobba hela helgen... uöh! Det ska bli roligt, några små kottar ska konfirmeras, de e ju underbart! Ska sitta och fila på ett tal nu tror jag faktiskt... ska försöka hitta lite insperation bara. Just nu har jag sån himla "I'm awesome"-känsla i hela kroppen så jag typ skulle vilja... fira, typ utbringa en skål till mitt awesome liv!

Imorgon var det väl dessutom någon slags sneakers-grej vid medis? Tänkte försöka hinna med 1509 tåget från jobbet... haha, vi får väl la se hur de går, ska förvarna jobbarkompisarna iaf såå kanske att man kan hinna^^

Allt fantastiskt i livet dras till mig. Jag har ett smörgårdsbord av möjligheter framför mig - och gissa vad? Jag tänker äta ALLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0