"I'm not in love, I just wanna be touched"

Vilken härlig dag det kommer bli idag... inte jättehändelserik, men wtf de känns skönt ändå. Gårdagens utgång blev kanske inte riktigt som jag hade väntat mig... jag blev helt stenat trött och otaggad, att jag aldrig lär mig att jag inte ska gå ut när jag sovit för lite för länge, det blir bara soppa faktiskt...

Mår i alla fall bra idag, de e ju alltid något. Jobbar inte heller utan ska bara in till stan med jobbet och äta och gå på teater. De känns ju roligt right?

Jag har ett väldigt roligt tillkännagivande, så gnugga ögonen:
Under sommaren kommer jag bo i Kungshamra, i min första lägenhet!

Dagens låt:



Hoppas du får en underbar dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0