Konfirmation

Idag var det konfirmation för medeltidskonfan - jag tyckte de gick jättebra, jätteduktiga underbara konfirmandrar och faddrar och ledare!!

                                 
(en liten änglabild även idag. Är så förtjust i änglavingarna, ville ha på mig de under gudstjänsten med men sen kom jag på att det nog inte gav så seriöst intryck^^)

Sitter och chillar ner lite nu, planerar för flytten nästa vecka, lyssnar på 7 days med Craig David, väntar på grillat, småpackar lite inför kvällens plåtning med EMD. Vilken otroligt skön söndag!

När vi kom tillbaka till KC mötte jag en liten häst! Kolla;
                                  
Knäppt va?
Tydligen har barnverksamheten Barnens dag Mors dag, som det faktiskt är idag! Lite underligt kan tänkas men jaa alla gör ju som de vill! Har ni uppvaktat er mor något idag??

Jag klappade hästen på mulen, den va jäääättelen!


Kommentarer
Postat av: minisaris

Snygg pose :)

2010-05-31 @ 13:35:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/minisaris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0