Mysdag i Tensta

Naaw vilket mysigt väder det är ute idag
Verkligen heelmysigt... åh!

Det har varit en jättehärlig morgon. Varit på lite ärenden med mamma, ätit, druckit massa te, indian spice, mm, nu sitter jag här och fixar med min internetbank. Man behöver göra en liten check bland kontorna ibland...

Fick erbjudande om mastercard från Swedbank. Kände mig lockad först, jag har ju ett Siba-mastercard som jag inte missbrukat ännu. Ni vet handlat saker jag inte kan betala osv. Men sen kände jag att det ändå kanske var en onödigt risk... att handla för pengar man inte har, de kan bli en ond cirkel de där... så jag tror jag avstår än så länge iaf... men man vet ju aldrig i framtiden.

Om ett tag ska jag iväg med Phiona till Tensta... får se om vi åker nån annanstans med, men dit är planen iaf, behöver handla på oss lite högkvalitetsmajs och annat mumsigt!

Har suttit och lyssnat på lite gammal Britney Spears, dom här gamla pophitsen från slutet av 90-talet/början av 00 är ju verkligen helt... fantastiska. Odödliga.



Om mitt minne inte sviker är väl detta ett verk av Andreas Carlsson och Kristian Lundin. Awh Sverige äger amerikanska popmarknaden De e så man blir stolt!

Man blir alltid så taggad att sjunga när man hör dessa gamla Britney låtar. Har suttit halva morgonen och nyttat "Somtimes I run, sometimes I hide..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0