Plåtning, eller?

Vilken härlig kväll... har varit iväg på de chillaste modell"jobbet" ever tror jag, haha! Vet inte ens om man kan kalla de modelljobb, de e väl på någe vis de men de kändes inte riktigt så... tanken va väl minst sagt en chill feeling, så man satt mest och prata (och gjorde andra dumma påhitt som kära Micke hittade på??) Vet inte vad jag får skriva och inte skriva här... så jag låter väl de mesta va osagt, hah, men de ska bli intressant att se bilderna kan jag säga^^

Och om detta verkar som en gathering av bekanta som käkar chinamat och dricker öl såå... har ni uppfattat de tämligen rätt, med avvikelsen att vi också plåtades. Med andra ord den softaste plåtningen ever kind of^^

Nu ska jag sova,
imorgon är jag ledig från jobbet, men tänkte träffa Emma och kika på min nya lägenhet, yeeey!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0