Preppy 4 life

Asså jag kan fan sova i kavaj, I love them so much

Har precis kikat in massa kavajer från Forever 21, damn jag troor att jag kanske kan behöva dom, visst? Tänkte åka in och kolla på min nya lägenhet och få nycklarna om ungefär en timme... efter de tror jag faktiskt att jag ska gå omkring och titta lite på NK, de va väldigt länge sen jag tog en sväng där och jag skulle vilja besöka Ralph Lauren delen, har hört att de har fått mycke snygga sommarsaker! (men ska kanske hålla i pengarna, ska ju trots allt iväg sen och shoppa lite... men mer om de på fredag kväll!)



Jag slits lite mellan min streetrockiga stil och min kavaj/nördbrillor/preppyinfluerade stil. Jobbigt? Hmm näe not really, eller? Är det förvirrande för omgivningen? Äh whatever. Jag trivs iaf

Bjuder på en till bild från gårdagen också, från Elizabeth som också e med på bilden. Hoppas de e ok att jag postar den? Annars får väl nån skrika så tar jag bort den

              
Jag ser kanske lite off ut, haha, men de e precis innan vi ska åka, började jobba 0740 den dagen, who can blame me för att vara trött?^^

Vad ska du göra idag?
Har du några planer?



Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Vilken inspirerande bild från Ralph Lauren :)

2010-05-31 @ 19:35:11
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: ellen

Tja! Läs vår fabulösa blogg och kommentera gärna något trevligt också! ;) Våran blogg är bättre än din och större än Kissies. Fuck me I'm famous, ska ut och dricka skumpa nu och alla boysen ska ta på min rumpa.

2010-05-31 @ 20:01:41
URL: http://ellemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0