Resumé

En kort sammanfattning av dagens GBG-tripp:
Resan dit går bra. Jag sover och äter frukost. Läser lite i En vampyrs bekännelse som jag upptäcker att inte har någon vettig kapitelindelning. Wtf?? Ajja bra är den oavsett...

Mötet med Oscar från Blindfoldead international tycker jag gick skitbra. Vi plåtade, snackade musik mm. Sjöng gjorde jag också lite, de verkade duga fint trots min självkritiska sida nog ändå anser att jag inte gjorde en enkel låt ultimal... men ah, jag har mycket tid framför mig att bevisa mig själv, no stress...

Tänkte lägga upp lite bilder här senare, de blev några ruggigt coola vill jag lova

Sammanfattning av GBG som stad var att folk över lag verkade trevliga. Det regnade, de sög. Men i övrigt fin stad, de va länge sen jag va där faktiskt...

Tåget hem va betydligt drygare än ditresan. Framför mig (som tur är ser jag bara deras ryggar och ansikten i springan mellan säterna) sitter ett par med klassiskt alternativ stil och smågosar och kysser varandra ungefär... hela resan, som varade i 4 och en halv timme... det enda uppehållet görs när killen då och då reser sig upp och mystiskt inte kan slta stirra på mig. Eller stirra och stirra, mer glo. Diskret, men inte tillräckligt för att de inte ska störa. Enligt mina ögonvrås-iaktagelser verkar han inte intresserad eller taggad, vilket är en lättnad eftersom han gosade m sin tjej hela resan. Desto underligare dock att han bara titta och titta och titta på mig... har jag något i ansiktet eller? Anyway. Straxt före Västerås börjar jag bli redigt rastlös. Några fulla killar sätter sig på tåget och stinker sprit. Tack typ? I ren desperation youtubar jag Robert Pattinson. Fråga mig inte varför. Kom väl att tänka på Remember me eller någe eftersom jag har filmplanchen som bakgrund på telefonen. Han visar sig vara en skön snubbe ändå. Kul med nån som verkar helt oföränderlig trots att han e female-runkobjekt of the year. Eller, vad vet jag? Men jag skulle inte anta att han lagt på sig sin lite dorky attitude?? (that would just be weird...)

Crap. Jag ville inte riktigt gilla honom när han spela emo-puppy-eyes-oh-Edward-bite-me-love-me-pls-have-sex-with-me?-vampyr som jag först uppfattade hans karaktär i Twilight när jag såg den första gången^^ Men sen kunde jag ju inte låta bli att ge han credds för min absoluta favoritfilm Remember me, och nu när jag fått en medial-personlighetsuppfattning om snubben kan jag inte längre neka till att I kinda like him. Han verkar asflummig^^ och uppenbarligen tillräckligt intressant för att mina öron ska lyckas solla bort fulla-snubbar-ljuden i tåget.

Nu är jag hemma igen, dricker te och bara... tar de lugnt. Ah! Hem ljuva hem!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0