Smyginflytt på onsdag

Åh idag har varit en jättebra dag tycker jag!

Sov ut och vaknade i lugn och ro. Fixade mig och åkte in till min nya lägenhet, fick se den, och fick nycklar mm. Känns verkligen jättebra! Sedan åkte jag in till stan, gick omkring på NK år känns de som, bara tittade, köpte Petters nya album till mamma i mors dag present

Mötte upp Emma som jag åt lite med, sen gick jag vidare till MQ där jag hittade en helt uuunderbar tröja från Stockh LM!

Visst är den fiiin??
Jag är helt kär! Tror jag ska ha på mig den imorgon på jobbet, men jaa jag får se!

Nu står softande på menyn för resten av kvällen, ska bli jätteskönt! Tränade lite när jag kom hem från stan, de e så jobbigt när man fallit ur vanan att börja, men de känns såå skönt efteråt, verkligen värt!

Har rensat lite bland mina flytta-hemmifrån-saker här hemma också, så ska vi börja frakta lite porslin, blommor, handdukar och annat småkraffs till lägenheten redan nu på onsdag, yey!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2010-06-01 @ 13:45:45
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0