Städa

Mm har precis ätit frukost, grekisk youghurt m skivad frukt, honung och nötter. Samt lite tropicana-juice och en kopp citruste. Kan dagen börja bättre? Har suttit och spanat lägenheter och rum under förmiddagen... de e verkligen svårt sånt där. Men jag har iaf bestämt mig för att jag ska ha någon annanstans att bo den 1 juni! Spännande va?

Måste verkligen träna nu... de va länge sen. Tydligen har allt vandrande på lajvet varit riktigt bra för mina lår och rumpa - yeey! Så för att bibehålla de måste jag ta och gå lite på crosstrainern nu tänkte jag! Ska också ringa lite samtal och "städa" lite efter mig rent socialt. Började redan igår...

Ni vet när man skitar ner och inte tar hand om saker och ting, då måste man städa, annars får man ingen frid i kroppen och karma äter en långsamt. Yuuup.

Skriver lite mer och om lite roligare saker senare,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0