The jacket

Adrian Brodys filmer lämnar en alltid lite mellankolisk... såg precis "The jacket". Har velat se den länge, den var precis lika bra som jag hade hoppats. Man kan beskriva den som en slags blandning av "The butterfly effect" och "Gökboet".

Verkligen en jättebra film, wao... man blir alltid så, jaa... melankolisk av filmerna Adrien Brody spelar i. Tycker verkligen han är en otroligt bra skådespelare, helt fantastisk!

Funderar på att gå ut och gå lite... rensa tankarna. Samtidigt som det känns lite trist att gå själv... samtidigt som jag nog inte skulle va mycke till sällskap om någon gick med mig. Hm... svårt sånt där ibland. Aa jag får se hur jag gör...

"How much time do we have?"


Kommentarer
Postat av: Una

Tror du och jag hade varit en ganska bra promenad-duo sis, vill inte gå ensam, men är kasst sällskap..



Miss u

2010-05-24 @ 01:15:07
URL: http://ualeksic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0