Twilight-dildo

... och för alla hardcore-fans av Twilight kan nån girig jävel nu stolt presentera:
The twilight-dildo!!

Jag äcklas. av mänskligheten. Av girighet. Av marknadsföring. Vet inte vart jag ska ta vägen, jag är typ i chocktillstånd... fy fan asså. Här har vi den!

The Vamp

Man kan läsa om den genom att klicka här, och bland annat få reda på att man kan ha den i kylen för att den ska bli kall, och att man kan ta ut den i solen and watch it sparkle... jag finner inga ord.

En bisarr tanke uppstod när jag började smäta chocken. Ni vet att artister ibland får dockor gjorda efter sig. Så sitter dom på talkshows så visar programledaren upp dockan så får artisten kommentera hurvida dockan är lik eller inte, bla bla. Tänk er denna situation. Stackars man. "And guess what? Everyone in the audience will go home with their own Edward Cullen dildo, aint that great??" *applåder*



Asså... aa, jag är helt mållös... så jävla äckligt. Stackars snubbe. Vad hände liksom, sälj din själ till media. Damn asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0