Vampyrer och kungsträdgården

... ska alltid minnas gårdagen, den 21 maj 2010. Det var en så otroooligt bra dag!!

Jag kan inte berätta allt som hände, så snälla fråga mig inte heller på msn eller facebook eller så. Men ah jag plåtade i alla fall med Börje Ensgård som är en jätteduktig rar fotograf som främst plåtar fantasy. Igår plåtade vi vampyr-tema - känns huur coolt som helst! Har aldrig plåtat fantasy förut och jaa de var faktiskt lite annorlunda. Mycke mer teater än modellande i bilderna, då man ska gestalta en slags karaktär mer än att dra snygga poser och fashionface. Har fått se en bild ännu och den är verkligen något extra vill jag lova...
                                                 
Längtar tills jag får visa er här på bloggen, de e so awesome!
                      
                      (en bild från en av platserna vi plåtade på...)

Fortsatte min awesome dag med att titta på min lillebrors bal! Han var verkligen såå stilig. Vet dock inte om jag får lägga upp en bild på honom här så jag ska väl låta honom godkänna först antar jag... kommer kanske senare då! Alla var verkligen hur fina som helst iaf - waoo

Sen åkte jag in till kungsträdgården där de var Rix FM-festival och där hände massamassa roligheter...
                                                                                                                    
På schemat för dagen står det 1) Vila upp mina muskler, har typ ont i hela kroppen från gårdagen. Stretch, massera sina fötter, ligga på spikmattan mm 2) Sola och läsa "En vampyrs bekännelse" Grrr 3) Till stan och fira Emma för en andra gång, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0