Zombie walk

God kväll!
Efter en lång dag är jag äntligen hemma... sköönt! Ska snart mysa ner mig framför tvn med dipp och chips och kolla på DH och Cougar town



Har varit iväg in till stan på morgonen och letat efter en present till Emma (men jag skriver såklart inte vad eftersom hon läser min blogg då och då^^) Passade också på att springa förbi SF-bokhandeln då jag ändå var i Gamla stan eftersom jag skulle besöka min nya hudläkare

Tog en takeaway chailatte på vägen hem. De är ju bara såå söta. Det är som... när man är sugen på te och en kaka, kan man ta en chailatte, för de e båda i ett. Som en slags drick-kaka. Weird, men ibland blir man lite småsugen^^

Tittade runt massa och bestämde mig till sist för 2 nya välkända vampyrromaner jag länge velat sätta tänderna i (haha) Nu när jag snart läst ut Twilight-serien så kan jag behöva en duktig dos med lite riktiga vampyrer. Blev En vampyrs bekännelse och Bram Stokers Dracula som jag posar med på bilden under.


Snubben i kassan var riktigt minglig och det blev ett härligt nördigt samtal om vampyrer, varulvar och zombies. Jag är ju inget överdrivet fan av zombies, men jag måste ändå tipsa er om en såå cool grej som kommer äga rum i Sthlm den 12 juni! "Zombie walk" - det ska tydligen va fett me folk som ah, gör en zombie walk i Sthlm den kvällen. Sen ska det hela avslutas i nån park med massa band som spelar mm. Hade såå gärna velat gå - och kommer definitivt att göra det med om inte jag är i Frankrike med jobbet då... inte för att vara zombie, som sagt är jag mer vampyr-brud, men för att vara med och leka med alla ambitiösa nerds, åh va rooligt! Ni kan söka på de på facebook om ni blev nyfikna. Har ju inte varit där men jag tipsar ändå, de verkar grovt kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0