Att limma fast vampyrtänder

Inför halloweenfirandet med mina ungdomar nu på fredag så tänkte jag klä ut mig till vampyr. Jag hade några slgs tänder till detta hemma (minns inte när jag köpt de ens? Måste vara länge sen iaf...) Dom e inte übersnygga men de duger. Skuttade iväg till Butterick's och köpte lim man ska ha till dom, och under gårdagen skulle jag försöka gjuta av mina tänder då... detta är ett smakprov av vad som for igenom huvudet:

(Luta huvdet bakåt)
Vad är klockan?
This better work!
(Saliv rinner längs fingret... fortsätt luta huvudet bakåt)
Hoppas de e värt de...
Hur kan 10 minuter vara så länge??
Jahaa...
Ett, två, tre, fyra, fem, sex... neej kolla på klockan bara...
Ändå ganska skönt med golvvärme på golvet
Tänk om dom blir fula?
Shit lim överallt hur ska jag lyckas få bort allt detta?
(Åh luta huvudet bakåt!)

De blev väl hyffsat resultat, de e inte direkt snygga men jaa de duger som sagt^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0