BÖCKER


Som ni kan läsa om i gårdagens inlägg som ni hittar här, så har jag bestämt mig för att uppmärksamma minst en vardaglig sak varje dag i en veckas tid här på bloggen för att lägga extra fokus på det härliga i ens vardag!

Böcker har alltid varit en väldigt stor del av min vardag. De senaste året har jag läst väldigt lite, men har sedan i somras försökt ta upp detta igen med blandat resultat. Lyckades ta mig igenom Twilight-serien, för att sedan börja med "Den förlorade symbolen". Det verkar vara en otroligt bra bok som jag snart ska fortsätta på- men just nu så passar slänga-omkring-pocket mig mer då jag gärna läser medans jag reser. "Den förlorade symbolen" fick jag inbunden och fin av min mamma förra julen så dens omslag vill jag inte skada- så det är mer en hemmabok. Håller just nu på med första boken i True blood-serien och är hittils väldigt förtjust i den!

Jag kopplar av när jag läser, låter tankarna vandra omkring på annat och jag varvar ner på ett bra sätt. När man läser en bok på kvällen blir man också faktiskt trött när det är dags att gå och sova. Ibland när man sitter vid datorn fastnar man lätt, eller ja jag gör i alla fall det^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0