Fortfarande sjuk

Första gången jag sätter mig vid datorn idag... (och jag är ändå nörd, haha, förstå va sänkt jag ee!) Funderar iaf på en sak... ändå att man ska köpa ett Nintendo wii??

Jag har ju Playstation i mitt hjärta 4ever, meen... just nu i mitt liv är jag mest intresserad av spel där man rör sig och gör saker. Det kan jag ju göra med Playstation move och dansmatta mm mm. Men med tanke på priset, och alla sen länge fungerande spel med bra feedback från Wii, funderar jag på om kanske detta vore ett bättre alternativ för mig? Har också ganska många ps2 spel som jag har kvar som jag vill spela ut, och en ps2a har jag ju redan... jag har inga blueray-dvds som jag måste kunna titta på och brinner inte extremt för snygg grafik för stunden. Sedan om jag blir allför grinig så ska ju ändå min bror köpa en ps3a- så då kan ju han låna mitt wii och jag hans playstation, eller??

Vad tror du?
Skulle de kunna va något för mig?
Eller kommer jag bara grina efter ett playstation sen ändå...?


Kommentarer
Postat av: Anonym

var med i dagens blogg! :) kram

2010-11-21 @ 18:10:23
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0