"HELLO"

Låt mig gråta. Take me in your arms. Gå bredvid mig. Don't say a word. Låt mig vara. Va med mig. Closer. Skratta med mig. Lev. Utmana mig. Bekräfta mig. Krama mig. Never fake it. Ärlighet. Prata med mig. Hör det jag inte säger. Berätta när jag inte förstår. Fånga mig om jag snubblar. Led mig ut på okänd mark. Trösta mig när jag är rädd. Putta mig fram när jag inte vågar. Uppmuntra mig. Don't hold me down. Want me. Behöv mig inte. Låt mig vara ofullständig. Låt mig vara stark. Don't hold me down. Lev med mig. Don't buy me anything. Give me everything. Låt glassplittret ligga, det ska vara så just nu. Låt mig flyga. Le med mig. Spring snabbt så nära du kan. Håll din hand i min. Låt mig andas. Ödmjukhet. Du klarar varje test. Riv mina murar långsamt. Utmana mig. Var försiktig. Känsla. Låt mig se dig. Låt mig röra dig. Låt mig hålla om dig. Torka mina tårar eller låt dom va. Va nära. Kväv mig inte. Lugna mig. Stötta mig. Låt mig springa mig trött. Ta emot mig. Låt mig flyga. Don't hold me down. Gå vid min sida. Prata med mig. Se mig. Se min själ. Sakna mig. Krama mig. Respektera dig. Ge mig allt du har. Allt du kan. Vill. Hoppas. Sjung med mig. Uppmuntra mig. Feel me. Free me. Försök. Låt mig vara trasig. Låt mig andas. Andas. Vet. Hör mig. Don't make me feel unfathiful. Låt mig vara trasig. Laga mig. Låt mg inte va. Take me in your arms. Låt mig gråta klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0