Hjärta hjärta hjärta


Välkänd klyschig text... still love it. Det händer att jag tänker på det här, även om det inte är så ofta. Det här med kärlek, det här med livspartner. De e svårt... att veta vad man vill ha, om man vill ha de. Tankarna kan bli så oändliga, och det är inte alls vad jag vill ha fokus på, så jag kommer väl kanske inte fram till någonting direkt... men det gör ingenting, jag behöver inte det- eftersom det inte känns så jätteaktuellt i mitt liv just nu. Men jag tror faktiskt att jag har en liten romantiker gömd inom mig, som drömmer om någon slags fullständig kärlek... men man får väl se?

Dock vet jag redan att ifall jag hittar någon livspartner, så ska det definitivt vara någon som stämmer överens med ovanstående text...

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0