Mörkermys

Åh vilken mörk dag- va fint att det i alla fall har snöat lite... känns som en klen tröst i mörkret... har mått lite illa nu på eftermiddagen men ska nog ändå iväg snart i snöyran. Ska va med Jonte ikväll och vi ska bara mysa och äta god mat! Dricka massa te hoppas jag då jag verkligen älskar de (som ni säkert redan vet^^)

Jag jobbar väldigt mycket den här veckan, så de kommer inte bli tid över till så mycke annat... men lite mys ska jag försöka klämma in där det går. Ta hand om mig själv, ligga och läsa, ha tända ljus, oh inomhusmys helt enkelt. Jag älskar snön, men håller mig ändå helst inomhus om jag får välja...

Vad tycker du om snön?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0