MUSIK


Nu är jag inne på 4 dagen av att tänka på vardagliga saker i mitt liv som förgyller det! Det har gått bra hittils och det gör mig glad av att fundera ut vad jag ska skriva om för något! Idag tänkte jag skriva om 

Nu kanske inte musik är någonting litet, men det är i allra högsta grad vardagligt. Nu vet ju kanske ni flesta som läser bloggen att jag faktiskt jobbar med musik, någonting som ni snart snart kommer att få ta del av och höra och se mer av - så ni förstår ju säkert att detta är någonting jag lever av och för. Men jag vill ändå skriva om det lite kort nu eftersom det är en så stor del i min vardag, även dom dagarna då jag egentligen inte sjunger eller skapar själv, är på möten eller någonting annat rent yrkesmässigt.
Via min XPERIA som jag skrev om igår så lyssnar jag såklart massa på musik. Jag lyssnar på musik på morgonen, på kvällen, när jag går på stan, åker tåg, ja musik kan man ju lyssna på... alltid! På grund av det enorma utbudet som finns av musik så finns det ju också musik för alla tillfällen, alla sinnesstämningar. Man kan alltid hitta musik som förstärker ens humör eller känslor. Eller motarbetar dom om det är det man vill. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0