OK

Ok måste verkligen bli bättre på å lägga upp foton... förstår att besökarna rasar, SRY!! 
Saken e ju den att jag faktiskt tar foton, jag bara slarvar med att lägga in dom, sen när jag tittar igenom kameran några dar senare så ser jag att "åh jag hade ju tagit dagens outfit-kort... för 2 dar sen!!?" So laaazy. Aja jag försöker skärpa mig ok??

Har precis varit iväg och köpt ett hemmabiosystem till mamma, hon fyller ju faktiskt år idag yeeeey!
Min mamma e bäst, love her so much

Blev ett jättebra från Yamaha, skulle legat på ca 7 men vi fick halva priset yey lucky us ;)
Fixar bilder sen när de e inkopplat och klart!

De som händer i helgen är följande
- Äta middag med några vänner/kompisar
- Fira mamma (släkt mfl kommer över)
- Fika med några vänner
Kul att det händer någonting i helgen, är såå less på att vara sjuk. Samtidigt blir de lungt och mysigt så jag fortsätter att vila upp mig och krya på mig! Great visst?

Nu är det snart Vampire diaries, ska gå och äta lite tårta med my moma sweetie!




Ni visste väl att min mamma också var modell när hon var yngre? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0