Splittrad

Ohh jag känner mig så splittrad musikmässigt just nu, känner att jag ligger lite back i musikvärlden. Har varit så mentalt utmattad så jag inte riktigt haft samma sug som jag alltid annars haft att lyssna in mig på musik. Vill verkligen ta igen mig men vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag intensivlyssnar gärna inom olika genrer för att sedan byta och lyssna på något annat en stund, och i nuläget känner jag mig splittrad mellan att först lyssna in Linkin park/Gorillaz eller Rihanna/TI/Keri Hilson... åh help me? Vart ska jag börja??



Rihanna ft Drake


Gorillaz

T.I ft Keri Hilson

Normalt sett brukar man ju ha en stark feeling av vart man lutar mot för stunden. Vad är de man vill ha och söker? Just nu I dunno...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0