Top model

Åh jag e så less på att vara hemma och känna mig krasslig och knappt kunna prata/äta/sova... såå illa! Men imorgon SKA jag fasiken gå till jobbet, jag har ju konfirmander och allt! Vill inte vara hemma dåå...

Under förmiddagen har jag iaf ätit så gott jag kunnat och tittat på tv. Bland annat på Top model - de e alltid kul att se tycker jag! Får så mycke insperation, man vill bara göra massa coola shoots och känna sig riktigt faab! Så nu har jag suttit och mailat lite fotografer och så, de blir nog awesomeness!

Känner mig i alla fall mycke piggare idag än tidigare så de e ju alltid positivt! Kommer säkert bara må bättre och bättre under dagen och vara helt tipptopp imorgon! 

Vad står på schemat för dig idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0