XPERIA


Denna dag tänkte jag belysa lite av all den teknik jag verkligen tycker om och låta oss rikta blicken emot min...

Det är definitivt ett av årens bästa köp för min del. Jag har under lång period varit lite av en dadanörd. Det tycker jag är fantastiskt, men jag har under perioder känt mig väldigt stressad av att inte vara kontaktbar. Jag far omkring mycket och det har varit stressande och frustrerande att inte kunna kolla sin mail, facebook, twitter mm. Jag tycker så mycket om dessa elektroniska kommunikations-påfund och vill gärna kunna ägna mig åt dom. Dessutom håller jag kontakt med mycket fotografer och så via mail.
Min Xperia hjälper mig med allt detta! + att jag kan ringa, kan bli ringd, sms, mmsa, lyssna på musik, titta på musikvideos, filma, ta kort och allt möjligt. Det är en supermaskin och jag älskar den. Jag blir väldigt vissen och nere när den måste lagas eller råkar ta slut på batteri eller någonting annat. Jag vårdar den och vill ha den så länge jag lever (eller tills det finns något markant bättre på marknaden, haha^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0