Chakran

God kväll allesammans,
eller snarare god natt. Hade tänkt gå och lägga mig tidigt ikväll men så blev det inte... såg på V för Vendetta med en vän och mamma, sedan fastnade vi i lite new age-relaterade samtal. Tex om världens syn på tid, healing och chakran. Vi pratade om olika energier mm. Ska inte sväva in på de mer än så, de känns för privat, men intressant är de!

Ska gå och sova nu... ligga lite på min spikmatta och andas. Ska försöka gå upp i tid imorgon trots att jag inte jobbar så mycke... skönt att komma upp och igång. Tänkte kanske träna lite och basta. Ta hand om mig helt enkelt!

Har du några planer för morgondagen?
Hur ser din helg ut?

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0