Corpse bride klädseln

Hej hej Cornelia!

"Kransen" är egentligen bara några låtsasblommor som sitter fast på en hårnål- de såldes på Indiska har jag för mig, reades dock ut när jag köpte dom så dom kanske inte e kvar... men jag skulle leta på HM, Ginatricot, Lindex- på deras hårfix-avdelning, jag tror jag hade i bara... 4-5 stycken eller någe, så får man en känsla av en krans!

Jag letade efter en vit korsett på tradera, de e betydligt billigare än i någon affär jag kunde hitta! Hittade en för just dom som ska gifta sig- jag tycker de finns hyffsat gott om "billiga" korsetter där så de e mitt tips! Sedan hade jag vitt tyg liggandes hemma, man kan ju ta typ vad som helst egentligen. Gardiner, dukar, lakan, sålänge de e vitt och fluffigt. Jag satte fast det med några enkla trockelstygn och ett bälte som jag sedan täckte över. Om du inte har någe vitt tyg hemma skulle jag letat på diverse tygaffärer- de brukar ha fyndlådor där dom rear ut en hel del tyger...

Hoppas de blir snyggt på Halloween- skicka gärna en bild om du vill och har möjlighet, man blir ju nyfiken!



Ha det så bra,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0