Dagen

God morgon!
Det som står på schemat idag förutom att jobba (ska snart iväg på möte) är att sola solarium (de e stört hur ens eksem mår så fort solen avlägsnar sig...) Sedan på kvällen ska jag ut med brudarna. De kommer bli jättetrevligt tror jag!

Var egentligen mest sugen på vin men jag försöker tänka ekonomiskt nu veckan innan löning och tar vad jag har hemma. Det får bli några vodkabaserade drinkar. Jag blandade vodkan med cocos nu på morgonen och hoppas att det hinner bli något slags resultat (trots att jag vet att de bör ligga definitivt längre för full effekt) Får se om de antingen blir nån slags tropisk juice och annanas-läsk till, eller kanske tranbär?? Vi får se- gott blir det säkerligen!

Blir tidig kväll för mig och kommer ta sista pendeln hem till bädden
Ska upp imorgon på massage, sen ska jag ju jobba med- då kan man inte va sunkig!

Hoppas du har de bra idag! Några planer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0