Frukost

Heeej!
Hoppas att ni sovit gott!

Själv vaknade jag för en knapp timme sen och har hittils hunnit med att äta frukost och starta bastun. Pratat lite med en vän som jag ska luncha med om ett tag- de känns verkligen som att dehär kommer bli en bra dag!

Började med en underbar frukost bestående av stekt bröd med ägg, kiwi, apelsinjuice och självklart en kopp te!
Har försökt rensa upp på mitt karmakonto, känns som jag slarvat en del i mitt liv med saker som verkligen inte är jag, pga helomvändningen i slutet av augusti. Jag är fortfarande chockad över hur döden oannonserat kan tränga sig på i ens liv och vända ut och in på allt. Jag var så glad att jag nästan grät när september tog slut, eftersom det har varit en så tung månad på många vis..

Jag har varit slarvig mot andra och mig själv, och de har genererat dålig karma som jag verkligen fått äta upp. Nu försöker jag få allt i balans igen och de känns bra!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvaga mig riktigt redigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0