Högmässa och pälsjacka


hur e de med dig? Vad har du för dig?

Själv mår jag braa... har nog varit på den bästa högmässan ever faktiskt. De brukar kännas så långa och sega to be honest, men denna bara susade på och var mycke trevlig med kör och sånt. Sweet!

Har varit iväg och fikat med en kompis också, trevligt att catch up lite. Drack en allt för svag chailatte, men den komenserades med otroligt trevlig personal haha. Tog för en gångs skull massa bilder- men glömde såklart kameran på jobbet (!!) så ni får se typ imorgon... sry!

Juste ohh när jag var i Kista för några veckor sen så hittade jag en sååå snygg pälsjacka- mjao vet inte vad jag ska ta mig till vill ha den såå gärna!

En suddig bild från omklädningsrummet men ack visst är den  f a n t a s t i s k??

Vill så gärna ha den... men jag har ju redan så många jackor... kommer jag använda den? Kan jag köpa någonting vettigare för pengarna? Böh... får väl se hur jag gör...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0