Kyla

Buurr nu börjar de bli lite kallare kring Sthlm-Uppsala på riktigt tycker jag!
Man börjar få vänja sig vid att klä sig för överlevnad, haha, imorshe var en riktigt tidig och grinig morgon... måste köpa polotröjor dehär duger inte asså! Har nästan ingenting som känns tillräckligt varmt att ha på mig, och dehär e ju bara början! De märks verkligen att man vänjer sig vid tempraturen, inte sant??


Jag klädd för höstmörkret, i min nya päls, furrburr... på väg till eller ifrån tangon, don't remember! Ser lagom seg ut men de var jag iof hela dagen igår, tss^^

Har haft hjärt- och lungräddning hela förmiddagen på jobbet... eller njae, ett möte ang. kyrksalens framtid också (de måste in lite hightec-saker känner vi) Åkte hem, fixade mat, åt och tog sen en låååååång powernap, skönt!

Ska tillbaka om ett tag och ha verksamhet till kvällen... kommer nog bli roligt, men jag känner mig väldigt trött faktiskt...

Vad tycker du om vintern och kylan?
Har du också lite svårt att "ställa om"?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0