Lik en kändis?

Har du fått höra att du e lik nån kändis nån gång?
Jag har fått höra de ganska ofta, men de har verkligen varit en blandad kompott som egentligen inte e lika varandra ens dom. Haha. Har svårt att förstå ibland vart likheten ligger, jag menar visst de finns många ljusblonda kändisar men en hårfärg e väl knappast tillräckligt för att nån ska gå fram till en och säga att man påminner om den eller den. Mystiskt^^

Men de kanske kan vara ett plagg man bär just den dagen eller hur man har sitt hår osv. Jag inspireras mycket av musikartister eftersom jag är mycke mer intresserad av musik och marknadsföring än av mode i sig. När jag var yngre brukade jag ofta få höra att jag var lik Christina Aguilera.
Även sånna här program som ska kunna känna sånt där pga vart man har sina ögon och sånt tjaffs. De va ju kul, hon e ju snygg, men de handlade nog mest om att jag hade blont hår med svart underhår i samma period som hon hade de (jag menar hey, man måste ju inspireras av sån skönhet!) men när jag tog lite egopics härom dagen då jag testade rött läppstift så ville jag mig ändå se nån slags likhet faktiskt(??)

Hon har ju såklart mycke ljusklar-blåare ögon än vad jag har. Jag har ju ganska melerade, de brukar inte se sådär blåa ut to be honest de va väl bara kameran som hade svårt att definiera mig ögonfärg^^ De kanske bara e läppstiftet som gör de?

Men what the hell- ha rött läppstift och gå runt som värsta puman, jag säger inte nej!!
Andra kändisförslag jag har fått är bland annat Lady gaga, Laila Bagge, Holly Madison, Avril Lavinge och Britney Spears back in the days.

Vet inte vad jag tycker om de, men jag gillar deras utseenden (mer eller mindre iaf haha) så de e väl en egoboost känner jag? 

Men låt mig nu veta, har nån nånsin sagt till DIG att du liknar en kändis? Vem? Tycker DU att du liknar nån kändis kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0