Only girl (in the world) VIDEO

Jag är bara helt galen i den här låten. Har den som ringsignal och lyssnar på den ständigt känns de som. Äntligen har videon kommit och den bjuder jag på här!



Handen på hjärtat så trodde jag verkligen inte att Rihanna kunde rocka hennes nya frisyr, var inget fan men damn it nu e jag frälst igen! Hennes style, personality, starquality - hon är verkligen en otrolig artist! Efter mitt lite hårda inlägg om insikten att jag nog inte tycker att Rihanna är egentligen snygg, så inser jag nu ännu mer vikten av karisma och självkänsla. Hon utstrålar någonting vackert och sexigt och hon verkar verkligen tycka hon e snygg - och DET GÖR HENNE DE!

Hon har miljontals fans hela världen över och det går verkligen bra för henne! Hennes utstrålning really does it! Jag tycker vi alla kan ta henne som en insperationskälla gällande hur mycket personlighet och utstrålning och stil verkligen påverkar!
Alla tycker olika saker e snygga, även stil, utstrålning, kläder mm- det viktiga är att du tycker du e fresh! Var snäll mot dig själv och beröm dig själv för att du e så fantastisk! Det finns alltid dom som tycker man ser ut som fan, och dom som tycker man e råsnygg- men de känns verkligen som att din personlighet och stil vinner i kampen mellan ren genetisk snygghet (utefter vad du själv tycker, åter igen, alla tycker ju olika)

Ser väldigt mycke fram emot hennes nya album LOUD, som jag redan nämnt här i bloggen. Men extra glad är jag faktiskt för att jag kommer kunna se fram emot en kaxig fräsh Rihanna fylld med karisma och personlighet i hennes kommande videos- yeeey!

Och juste - vad tycker jag om videon då egentligen?
Jaa... efter några första tittningar så känns videon väldigt "nu ser jag ut såhär, nu gör jag den här musiken" aktig. Hon måste marknadsföra sin nya stil och markera att hon kommer gå mer mot dance-hållet. Videon e väl lite trist, ingen handling och så men jaa- den fyller ju sitt syfte så att säga. Hade kunnat vara mer intressant, och jag gillar inte riktigt "pannbandet" men och andra sidan har jag ingen riktig koll på vad som e inne eller inte och så... gillar att videon går i en rosaröd-aktig ton, de förstärker låtens känsla tycker jag som känns väldigt lätt och glad (speciellt för att vara Rihanna...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0