Redhead

Juste glömde kanske skriva de men sen några dagar tillbaka så e jag något rödhårig. Jag har haft i de förut, ville ha lite förändring och rött e ju mysigt nu när de e höst och alla löv e gulröda dom med. Får se hur länge jag har i de...


Under kvällen har jag hunnit med att börja packa inför lägret
jag åker på imorgon. De e ett kort läger med en av mina ungdomsgrupper, bara fredag-lördag. Sen på lördagen åker jag dock bort och kollar på några bekantas nya lägenhet så jag hoppas jag ändå kan uppdatera er lite under helgen- trots mycke aktivitet!
Jag ska göra mitt bästa och tänka på er, jag måste skärpa mig och inte lämna er en hel dag utan inlägg right? Im gonna try it OK?

Nu ska jag nog sova... ska upp i tid imorgon så jag hinner träna ordentligt! Håller på att bli klen igen, tango e kul och tekniskt lite advanced men ur träningssynpunkt e de ganska värdelöst... så imorgon blir de lite träning yey! (eller not, jag känner mig lat...)

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0